1/2 yhest röpelöisest monologista

On siivouspäivä


jälkeesi jäi passikuva vedenkeitin ja farkut
postimerkki, jota en koskaan lähettänyt


vaikka olin kyllä aikeissa!! Täällä Kalliossa kun
koko kesä remontoitiin,


ja kessuteltiin autosta käsin


niin se ehti ensin!
Lähetti kortin, kuoressa! kesän lopulla. Luin sen kerran


ja luin sen uudestaan,


luin sen kaksi viikkoa jälkeenpäin ja nyt taas,
aivan äskettäin,
ennen ku te tulitte. Mä makasin tossa, sohvalla toista tuntia ja mietin,
että miksi tein mitä eilen tein. Miksi join / miksi näin / miksä yhtää mitää ja niin pois päin
mitä oikeastaan haluaisin ,..,


Kysymyksenasettelu tosin, se häiritsee mua. se on ihan tosi väärä. kyllähän me lopulta hyvin helposti ja hyvin intuitiivisesti tiedetään, että mitä
mutta että


jotain nopeeta, tahmeeta, mahdollisimman tunkkaista! ; lihaksikkaita jalkoja/lukkeja! /outoja tyyppejä/nukkeja;
tuttuja/vai jotai


Koska kaupunkirottaki / Se voi juosta ku gerbiili.


Niitä, joiden tapoja olla digailen / ja lapoja haluan! / rintakaaria, lipoa kieli pitkänä ku tappajasusilla /


Niin, koska


MINÄ OLIN SE
JOKA SÖI PUNAHILKAN

Koska joskus olin varsa
nyt olen susi. Koko maailma mun ulottuvillani.


Tästä näin, tuosta noin / tsuppadui tekee mut sekavaksi
että käsin sängystä Andorraan tai Singaporen saaristoon;; Ulottuvillani.


Kaikki mahdolliset seksikumppanit / levyjulkkarit/ ennakkoon liput, menneet ja tulevat menot /


ne joista olin kiinnostunut


joihin osallistuin


ne jotka lipuivat ohi vaikka ih

Kommentit